2013. január 27., vasárnap

Staines

Staines-upon-Thames városában 2011-ben vizitáltam és ha már arra jártam persze hogy elkocsikáztam a helyi pályákig. Az első a sorban a Wheatsheaf Park létesítménye volt, mely a helyi Staines Town FC otthona. A stadion igen pofásan mutatott, ami mostanság lezajlott felújításra utalt és így szépen kikenve-kifestve tényleg jól nézett ki. A fedett tribünnek helyet adó lelátó rész egyben egy hatalmas fitness központ hátulja is, ami természetesen magába foglalta a klubépületet is. A többi részen nem voltak komolyabb lelátók, de azért így is kellő gonddal voltak kialakítva az állóhelyek és itt is minden újszerűnek hatott. A pálya meglátogatása "pozitív" töltetű volt számomra és igaz sokkal jobban szeretem a régi tribünökkel és lelátórészekkel megáldott stadionokat, de egy ilyen kisebb csapat esetében, egy új vagy felújított stadion is igen pozitívan tud hatni.

Wheatsheaf Park (Staines Town FC):


A Wheatsheaf Park után egy másik helyi labdarúgó pálya felé vettem az irányt, igaz itt már előre tudható volt hogy a The Laleham Recreation Ground nem fog akkora élménnyel szolgálni mint a korábban látott társa. Sajnos ez be is igazolódott, hiszen a Staines Lammas FC otthonából nem sokat láthattam, mert egyszerűen le volt zárva az odavezető útszakasz. Így csak a távoli fotózás maradt, na meg a "grundot" jelző tábla megtekintése, aztán irány tovább.....

The Laleham Recreation Ground (Staines Lammas FC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése