2013. január 30., szerda

Sálak a "KOP"-ból

A Liverpool FC csapatát kicsit kiemeltebb figyelemmel kísértem eddigi életem során, mert az egykoron szenzációs "KOP" bizony kiemelte őket a nagy angol "átlagból". Aztán volt egy közös BL meccsünk és a mítosz köddé vált, nincs ott már szenzációs szurkolás, csak színház.........de most nem ez a lényeg, hanem a sálak. Az ismerősi körben rengetegen szorítottak, szorítanak a Liverpoolért és a színegyezőség miatt rengeteg szurkolótársam horda is a "liverpudlik" nyakbavalóját. Én nem tartoztam közéjük, de előszeretettel gyűjtöm ezeket a sálakat is, így mára már kilenc tartozik "hozzám". Ezek többsége igen csak koros darab, de akad két olyan ami az egymás ellen vívott BL meccsre készült. Az egyik legjobban "elcseszett" sál is innen kerül ki, nevezetesen a Liverpool Holligans. Igen nem csak én írtam el most, hanem a sál készítői is a gyártásnál. :) :)










hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése