2013. január 24., csütörtök

Brentford

2007-ben vettem rá páromat, hogy nekünk feltétlenül el kell metrózni a Griffin Parkhoz, hiszen ott a híres Brentford FC stadionja terül el. Mondanom se kell a felvetésem "osztatlan" sikert aratott az általa egyáltalán még csak nem is hallott csapat stadionjának a programba vételéhez. Az út egyszerű volt, csak metrózni és sétálni kellett egy csöppet és már ott is voltunk a stadion lábánál. Sajnos ennél tovább nem is jutottunk, hiszen a bejutás tiltott volt, így a nagyszerű délutáni program abban merült ki, hogy körbejártuk a létesítményt és egy "lyukas" helyen még bepillantást is nyerhettem a lelátókra és a zöld gyepre. Nekem ettől függetlenül még nagy volt az örömöm, hiszen az "érzés" mellett egy szép kötött sállal is gazdagodtam a shopból. A párom viszont csak annak örült, hogy végre indulunk visszafelé London egyik "fő" látványosságától, mely neki nem lett annyira maradandó élmény mint nekem.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése