2012. május 25., péntek

Oxford


Az oxfordi élményeim nem frissek, hiszen valamikor 2009 táján jártam az egyeteméről híres városban és a helyi nevezetességek megtekintése után a Grenoble Road felé vettem az irányt, ahol a helyi "nagy"csapat Kassam nevezetű stadionja állt. A létesítményt 2001-óta birtokolja az Oxford United FC, előtte 76 évig a Manor Road-on kergették a bőrgolyót, melyet még a költözéskor lebontottak, így azt már sajnos nem láthattam. Az "új" otthon eléggé kiesik a központtól. Egy hatalmas placc közepén terül el, ami nem baj mert így biztos lesz hely a negyedik lelátó megépítésére, ha egyszer lesz rá igény és pénz. Most viszont csak egy háromoldalas létesítményben gyönyörködhettem, mert a negyedik oldalon csak egy szimpla deszkakerítés zárja el a pályát a kíváncsi szemek elől. A lelátók mellett az új stadionoknak már szinten elengedhetetlen tartozéka egy "szép kis" Holiday Inn is, amely szintén ott virított a pálya mellet, így azt is megcsodálhattam, amolyan "szükséges, de nem szép" hozadék gyanánt.

Kassam Stadion (Oxford United FC)



A Kassam stadion megtekintése után megpróbáltam megtalálni a helyi kisebb alakulat (Oxford City FC) stadionját, de GPS navigációs rendszer híján ez reménytelen kísérletnek látszott. Pár "órás" fel-alá rohangálás után ezen kis stadion meglátogatását egy későbbi időpontra halasztottam. A műveletre egészen egy évet kellett várni és más irányból megközelítve a helyszínt immár sikerrel jártam, pedig GPS még ekkor sem állt rendelkezésemre. Nagy segítségemre volt hogy addigra befejezték az útfelújításokat a környéken és most nem a városból tekergőztem kifelé az ismeretlenbe, hanem a pálya mellett elfutó A40-es úton repesztettem hazafelé. Beugrottam és egy egy pár perces séta és néhány fotó erejéig gyönyörködtem a lelátókban.

Court Place Farm (Oxford City FC)


Court Place Farm (Oxford City FC)



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése