2022. január 23., vasárnap

Wycombe District Athletics

 2014-ben lebontották a High Wycome szélén található Atlétikai Központot és a helyén egy hatalmas bevásárló központ magasodik. Mivel itt is él az a szabály, hogy egy sportpálya helyére csak sportpálya épülhet, vagy, ha ez mégsem valósul meg, akkor egy másik területen, de a lebontott sportpályától nem mesze kell létesíteni egy újat. Ebből a "törvényből" kifolyólag  Wycombe-ban elbontott atlétikai pálya helyett Little Marlow-ban építettek egy teljesen új központot aminek a Wycombe District Athletics Centre nevet adták. A dolog érdekessége, hogy a főút mellett, a Bourne End felé vezető bekötő úton emelték fel mindezt, mondhatni a semmi közepén. Elsőre nem is fogtam, hogy ez egy sporttelep, mert az épület, amit a pálya mellé felhúztak teljesen úgy nézett ki, mint a farmokon használt silók, hodályok, itteni nevükön barn-ok. Aztán megláttam a kihelyezett molinót, amelyen már feltűntették, hogy mit is építettek a háttérben, de ez nem sokáig volt kint, lévén a következő esztendőben már Wycome District Athletics Complex lett a létesítmény neve. Azóta már jártam erre többször is és esetenként képeket is csináltam, mint 2017-ben. A név azóta nem változott és egy valami még állandó volt ezzel az atlétikai pályával kapcsolatban, nevezetesen, hogy az elmúlt 7 esztendőben soha senkit nem láttam itt sportolni, pedig havonta elsuhanok itt párszor. 


Little Marlow
Wycombe District Athletics Centre

2014

Wycombe District Athletics Complex

2015

2017

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése