2022. január 31., hétfő

Troodos - Small Courts

Mivel gyerekkorom óta az egyik kedvenc országom Ciprus, csak idő kérdése volt, hogy mikor jutok el úgy oda, hogy ne a nyaralásé, hanem a sziget körbe (pontosabban félkörbe) kocsikázásáé legyen a főszerep. A nyaralások alatt már letudtam a szálloda körül lévő lehetőségeket, de ez lekorlátozódott Paphos és Paralimni vonzáskörzetére. 2019-ben jött el a lehetőség és egy kora tavaszi időpontfoglalással egyértelmű cél volt, hogy most nem a napozásé, olvasás, pihenésé lesz a hét, hanem a sziget görög részének felkutatásáé. Ennek részekén a legmagasabb pontra is fel kívántam jutni, hisz azt mondták az "újságok", hogy ebben az időszakban itt még bizony síelni is lehet, hisz a Troodos csúcsain még áll a hó. Erre nagyon kíváncsi voltam, de nem nagyon akartam hinni, így rövidnadrág és póló kombinácóban ültem be a kocsiba, csak egy pulcsit tettem be hátra a biztonság kedvéért. Ezen lazaságnak köszönhettem, hogy rendesen megleptem a talpig overállba, sálban és sapkában éppen síelni készülő embereket, amikor pucér lábszárral kiszálltam a kocsiból egy-egy fénykép erejéig. Nem volt ez másképp a Troodos Visitor Center komplexumánál sem, ahol térdig járhattam a hóban az erdőben, de az itt kialakított három kispályát is több centis hó borította még. A kellemes fehér környezet ellenére az idő nem volt rossz, de azért a pulcsi elkelt, még jó hogy vittem magammal. Erre a napra egyébként nem volt beiktatva sok sportpálya, így a lesiklópálya és az onnan nem messze lévő, most felkerülő három grund jelentette az aznapi groundhoppingom zenitjét.


Troodos
Troodos Visitor Center

2019



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése