2022. január 2., vasárnap

National Tennis Center - Ciprus

Ciprus fővárosába eljutva három nagy célom volt, ebből kettőt kimaxolt a két nagy stadion (GSP, Makario) megtekintése, míg a harmadik nem volt más mint átmenni a főváros török oldalára és megnézni mennyivel másabbak ott a körülmények. A célok teljesítve lettek 2018-ban, mind nagy élmény volt, még akkor is ha a stadion vizitjeim nem úgy sültek el, ahogy terveztem. A GSP-nél kevesebbet a Makarionál viszont többet kaptam, hisz ez utóbbi sporttelepen nem csak a stadion, hanem három nagy sportcsarnok és a nemzeti teniszcentrum is megtalálható volt. Ezen utóbbi szeglete kerül most fel a Makario Sports Center-nek, ahová szerencsémre én is bekukkanthattam. És mit láttam? A centerpálya mellett három szimpla keményborítású teniszpályát, amelyek részei a komplexumnak és ezek mellett vagy ha úgy tetszik ezek végében a sziget válogatott íjászai röptetik a nyílvesszőket. A "center court" egy nyílt sportcsarnoknak megfelelő, négy oldalról lelátóval körbevett mini stadion volt, csak ülőhelyekkel, amelyek kékben és fehérben pompáztak. A pálya borítása teljesen újnak tűnt, de ez csak "távoli" vélemény, mert nem mentem le alaposabban szemügyre venni a minőséget. Mindent összevetve egy szép és ciprusi szinten aránylag gondozott sportcentrumot láthattam.


Nicosia (Lefkosia)

Makario Sport Center - National Tennis Center

2018




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése