2022. január 21., péntek

Cricket - Great Missenden

Great Missenden-ben 2016-ban jártam és kerestem fel néhány helyi sporttelepet. Ekkor találkoztam a Buryfield Recreation Ground és a Nags Head Meadow krikett mezejével. Elméletben a Buryfield a meghatározóbb, hisz itt nem csak krikettpálya van, ráadásul itt játszik a Great Missenden Cricket Club, amely a település reprezentánsa, de ennek ellenére a pálya nekem nem volt több mint egy helyi nagy játszótér, különösebb külcsín és megjelölés nélkül A Great Missenden Pelicans oválisa viszont annál jobban tetszett, mert ez szépen el volt kerítve és zárva, és ezt csak az említett krikettcsapat használta, amit én személy szerint szeretek. Egy klub, egy pálya, egy sport, ez a lehető legjobb felállás groundhopping szempontból. A Nags Head Meadow-nál a pavilon is jobban tetszett, igaz kisebb volt és szerényebb, de a kapukon díszelgő pelikán címeres felfestések jelentősen dobtak a grund megítélésén. Szépségben és elhelyezkedésben nálam nyert a kicsi Great Missenden-ben. 


Great Missenden - Buryfield Recreation Ground:

Great Missenden - Nags Head Meadow: 

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése