2022. január 18., kedd

Private Tennis

Jártamban-keltemben néha privát terület közelébe is kerülök, ahol bizony szoktak lenni ilyen-olyan pályácskák. A legnépszerűbb természetesen a teniszpálya, amely sok gazdag birtokos magánterületén fellelhető. Az ezekkel való találkozásom is megér egy bejegyzést, igaz az elmúlt esztendőben mindössze három kemény borítású teniszpályával találkoztam. Ebből kettő Cookham Riverside részén található a Temze partján. Ennek a partszakasznak az a különlegessége, hogy egyik oldalt sorban nyaralók találhatók (itt kaptam lencsevégre a pályákat), míg a másik oldalt egy sétány (innen kaptam lencsevégre a pályákat) ahol szépen át lehet battyogni Bourne End-ből Marlow-ba és még innen tovább, de a pályák szempontjából nekem ez a szakasz a lényeges. A harmadik pálya Princes Risborough-ban található, annak is a Whiteleaf részén és egy magaslati pontnak köszönhettem az itteni teniszpálya megpillantását.

Cookham - Riverside:


Princes Risborough - Whiteleaf:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése