2020. március 9., hétfő

Sportcsarnok - Anglia 3.

A harmadik körben újabb 5 szabadidő központ, sportcsarnok, tornacsarnok kerül fel a blogra Angliából.
Aylesbury városát 2017-ben fésültem át, ami azt jelenti, hogy a számomra legfontosabb labdarúgópályák mellett másra is szántam időt, így a Wendover Roadon található sporttelep krikett, tenisz és gyephoki pályái mellett a Squash Sportcsarnokot is lencsevégre kaptam.
Bishamban már többször jártam, így a Bisham Abbey National Sports Centre épületeit, sportpályáit is sokszor fényképeztem, ami alól természetesen a hatalmas Leisure Center és az itt megbúvó sportcsarnok sem volt soha kivétel.
Folkstone városában is többször jártam, de csak átutazóban, lévén itt van a La Manche csatorna alatt húzódó alagút egyik végállomása. 2016-ban viszont nem csak a hazaút miatt volt érdekes a Folkestone-i kirándulás, hanem végre a helyi sporttelepet is meglátogattam. Ennek keretében sikerült megörökítenem a Three Hill Sports Park hatalmas sportcsarnokát, amely nem csak nagy, hanem szép és impozáns létesítmény.
Ugyancsak a "többször jártam már itt" kategóriába tartozik a névváltozáson átesett Higginson Park & Court Garden Leisure Complex, amely külsőleg nem sokat mutat magából a szimpla vöröstéglás falaival, de ennek ellenére Marlow egyik legfontosabb fedett sportolási lehetőségeket nyújtó létesítménye.
A Rickmansworthban található William Penn Leisure Centre sportcsarnokánál mindössze egyszer voltam, még 2017-ben, így az épületegyüttesről és a szomszédos sportpályákról csak ebből az évből őrzök képanyagot. 

Aylesbury - Wendover Road Squash Sports Hall:

Bisham - Bisham Abbey National Sports Centre:

Folkestone - Three Hill Sports Park:

Marlow - Higginson Park & Court Garden Leisure Complex:

Rickmansworth - William Penn Leisure Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése