2020. március 7., szombat

Sportcsarnok - Anglia 1.

Anglia sportcsarnokai nem nagyon mozgatják meg a fantáziámat, lévén itt nem valami népszerű a magyar szívnek oly kedves kézilabda. A kosárlabda, röplabda, jégkorong meg engem nem érdekel különösebben, így a csarnokokhoz nem kötök csapatokat, így pedig nehéz érdeklődést mutatni ezen fedett létesítmények iránt. Azért utazásaim során rengeteg tornateremmel kerülök kapcsolatba, ebből következik most egy csokorra való, pontosabban négy csokorra valóból egy.

Az első kisebb létesítmény Broxbourne városában található a helyi stadion szomszédságában és ha nem látom az épület falán kirakott feliratot, bizony én meg nem mondtam volna, hogy itt lehet sportolni a falak között. Pedig lehet, hisz itt működik a V&E JC sport klubja.
Seafordban már más volt a helyzet, a The Downs Leisure Centre falai között nem csak tornaterem, hanem egyéb, modern kiszolgáló helyiségek is találhatóak a konditeremtől a konferencia auláig.
Tringben, a Dorian William Sports Centre vagy ahogy a helyiek hívják a Pendeley Sports Centre telepén is van egy kisebb csarnok, de akár csak Broxbourne esetében, ha nem lett volna kiírva a csarnok oldalára, hogy itt van otthon a Tring SRC, én bizony nem mondtam volna meg, hogy ez egy fedett, sportolásra kialakított létesítmény.
Yeoviltonban már más volt a helyzet, itt a helyi katonai erők kerítéssel és fegyveres őrséggel körbekapott bázisán ki lehetett szúrni a sportcsarnokot, főleg hogy táblák jelezték, hogy a légi múzeumtól mi milyen irányban és hány yardra található. Persze kolbászolni nem nagyon lehetett, így csak pár távoli kép és már léptem is tovább, mielőtt még kémkedéssel vádoltak volna meg.
Romseyben is visszatért az érzés, hogy ha nincs tábla, akkor bizony nem veszem észre, hogy a Romsey Sports Centre The Rapids névre keresztelt sportcsarnoka megbújik a klubépület és a lakóházak között. Szerencsére észrevettem, így a blog ezen szegletét egy újabb csarnok képeivel színesítettem.

Broxbourne - Goffs Lane:

Seaford - The Downs Leisure Centre:

Tring - Dorian William Sports Centre / Pendeley Sports Centre:

Yeovilton - Falklands Memorial Way:

Romsey - Romsey Sports Centre / The Rapids:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése