2020. január 20., hétfő

Újratöltve - Stadion MK


Milton Keynes városában már többször megfordultam, aminek köszönhetően a helyi sportpályák és stadionok nagy részét is sikerült már meglátogatnom. Ott voltam akkor is, amikor a Stadion MK még teljesen új volt és a környéken még nem sorakoztak az Angliában népszerű üzlet és étteremláncok boltjai. Akkor még csak egy új stadion magasodott ki az őt körbevevő betonplaccból, ahol később a parkolókat alakították ki. Ma már más a helyzet. A stadion már nem magasodik ki (hisz az IKEA magasabb) és a betonplacc is állandóan tele kocsikkal. 2016-ban volt, hogy újratöltöttem magam a helyi levegővel (pontosabban a 2020-as évet is ott kezdem, csak arról még nincs kész az anyag) és megörökítettem a nekem igenis tetsző Stadion MK-t és a mellette lévő arénát. Sok újjal már nem szolgált a létesítmény, de azért alaposan körbejártam, hogy ne maradjak le semmiről.
 

Milton Keynes - Stadion MK (2016)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése