2020. január 23., csütörtök

Bucks Bowls 2.

A bowlingnál és a megyénél maradva, most újabb két csoda következik, és azért csak kettő, mert ennél a két bowling green pályánál már többször is jártam, így a fényképek mennyisége is többszörös. A Fleckwell Heathben található Straight Bit Recreation Groundon van a hozzám legközelebb eső zöld szigetecske, így ebből kifolyólag az egyik általam legsűrűbben fotózott sporttelep. A Falckwell Heath Bowling Club egy igen barátságos egyesület, remek környezetben terül el és szép pályával rendelkezik, ahová volt szerencsém már többször is betekinteni, nem csak egy-egy fénykép elkészítésének erejéig. Egyszer még játékra is invitáltak, de időszűkében ennek nem tudtam eleget tenni, talán majd egyszer leugrom gurítani párat.
Loudwaterben, a Derehams Lane sporttelepén található green sincs tőlem túl messze, így ide is eljutottam már párszor. A sportpálya érdekes elhelyezkedésű, hisz egy domboldalban nyugszik fákkal övezve, mondhatni teljesen rejtve a kíváncsi szemek elől. 2014 után 2018-ban is jártam erre és örömmel tapasztaltam, hogy a pálya egy cseppet sem vesztett szerethető értékéből.


Flackwell Heath - Straight Bit Recreation Ground (Flackwell Heath BC):


Loudwater - Derehams Lane (Loudwater BC)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése