2020. január 23., csütörtök

Gokart

A Gokart pályák sokáig nem voltak érdekesek számomra, de akár csak a minigolf esetében, itt is rá kellett jönnöm, hogy ennek is van sportértéke, nem is kevés, így ha döcögősen is, de nyitottam ezen versenypályáknak is egy sarkot a blogon. Igaz fanatikus gokart rajongó nem lettem, de magát a versenyeket megszerettem, így ha a főnökség vagy a család úgy gondolja, akkor beülök én is versenyezni egy-egy futam erejéig. A pályák megtekintésének nagy részét is ezen céges, vagy családi rendezvényeknek köszönhetem.
Maidenheadben, az Absolutely Karting fedett pályáján a cég alkalmazottaival karöltve versenyeztünk másfél órán keresztül. Sorsolás után négy négyfős csapat váltásban rótta a köröket egy aránylag könnyen futható versenypályán. Aztán pizza és sörözés tette teljessé az összetartást. Az eredmény másodlagos volt.
Readingben, a Team Sport Go Karting fedett csarnokában családi verseny volt, így itt egy fél órán keresztül izzadtunk a hidegben, hogy ki lesz a bajnok, vagy éppen kié lesz a leggyorsabb kör. Vezetési tudásomat jelzi, hogy semmiféle kupára, eredményre nem tettem szert.
Sparkfordban, a Haynes IMM területén található South West Karting szabadtéri pályája, ahol nem versenyzési, hanem múzeumlátogatási szándékkal érkeztem és ennek mellékágaként készítettem pár képet a "körről".


Maidenhead:

Reading:

Sparkford:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése