2020. január 20., hétfő

Mini Golf - Anglia


A minigolfot szeretem játszani, így alkalomadtán megmérettetem magam amatőr szinten ebben a sokak számára inkább mulatságosnak mint komolynak látszó sportban. Valljuk be, sokan azt sem tudják, hogy van a sportágnak országos szövetsége és bajnoksága. Én nem tudtam. A sport szeretete ellenére nagyon nem ástam bele magam soha ebbe a műfajba, de kalandozásaim során beleakadtam jó pár minigolfozási lehetőséget kínáló klubba és ezalól Anglia sem volt kivétel, így most azon hat régebbi minigolf pálya következik, amelyet volt szerencsém megörökíteni az elmúlt esztendőkben. Címszavakban a következőkről van szó. Stratford-upon-Avonban egy nagyobb sporttelepen (Recreation Ground) belül volt kialakítva egy bowling green pálya, amely egy minigolfozással együtt adott sportolási és szórakozási lehetőséget az arra tévedőknek. Cheddarban szinte észrevehetetlen volt a Mini Golf Course, amely egy bevásárló utcán kialakított házsoron hirdette, hogy ki itt belépsz minigolfot játszhatsz. Farnhamban a Birdworld állatkertjének keretein belül lehetett a golyókat ütögetni, annak akinek volt hozzá kedve. Great Yarmouthban két pályával is találkoztam, de a tengerparti város szórakoztató negyedéből kiindulva nem lennék meglepve, ha a Costway Island és Pirates Cave mellett máshol is lenne minigolfozási lehetőség. Maidenheadben találkoztam a legkomolyabb pályával, igaz itt profi egyesületben, a Maidenhead Golf Centre keretein belül volt lehetőség a mini változat űzésére. Ez utóbbi annyira megtetszett, hogy 2015 után 2018-ban is felkerestem egy fénykép erejéig.


Stratford-upon-Avon:

Cheddar:

Farnham:

Great Yarmouth:


Maidenhead:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése