2022. március 18., péntek

Portsmouth - Burnaby Road

2009-ben jártam elsőnek Portsmouth városában és a turisztikai látványosságok mellett a Fratton Parkra szántam még időt, melynek főbejárata bőven befér a helyi néznivalók sokaságába. A belvárosban található Burnaby Road sporttelepét viszont csak a véletlennek és persze annak köszönhettem, hogy ott sétáltunk el. 2018-ban újra itt jártam és a lehetőségekhez mérten körbe is mentem a stadionokkal, pályákkal tűzdelt részen, de be nem juthattam, hisz mindez a tengerészet sporttelepe, így engedélyek nélkül nem lehet csak úgy beszaladgálni, sőt, még a fényképezésért is figyelmeztetett egy túlbuzgó biztonsági őr. A dockyard-tól egyébként pár perces laza sétára van az Athletic vagy más néven a Victory stadion, amely tribünjében nem sok változást véltem felfedezni, pedig eltelt pár esztendő. A másik nagyobb létesítmény a Hockey Stadion, amelynek fő tribünje közvetlen az út mellett volt kialakítva, de a kerítések, sűrű dróthálók fonatában sok minden nem látszott belőle, de úgy nézett ki itt sem történt nagy változás állagügyileg. A sporttelep nagyobb része viszont átalakult. A régi két füves nagypálya helyet két műfüves lett kialakítva, úgy hogy az egyiken csak foci, a másikon viszont kombináltan lehetett  foci, rögbi és gyephoki meccseket is játszani. Az egykori füves "rugby pitch" helyett is már műfüves volt és ez a három pálya úgy volt kiegészítve további "műgyepkockákkal", hogy krikettpályaként is használható legyen, ami korábban nem volt része a komplexumnak. Az egészet a US Portsmouth szakosztályai használják, de nem csak ennyit, hisz a Burnaby Road másik oldalán, a United Service Recreation Ground területén található krikett és rugby stadion is az ő használatukban áll. Viszont az itteni sporttelep része még három teniszpálya is, amelyek két helyen volt kialakítva és ezek felülete is felújításra került, de mindez csak pluszt jelentett, hisz az USRG túloldali területén egy komplett Tennis Centrum áll a sportolók rendelkezésére. 


Portsmouth
Burnaby Road

2018
US Portsmouth








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése