2022. március 16., szerda

Chorleywood

Legelső chorleywood-i kalandomat a véletlennek köszönhettem, amikor is egy masszív autópálya dugót kikerülendő a GPS-re hagytam az irányítást és alsócsapásokon száguldottam a cél felé. Ekkor pillantottam meg Choorleywood szélén az út mellett krikettező csapatokat és ha a vak szerencse műholdas navigációja odavitt, persze hogy megálltam egy-két fénykép erejéig. A friss levegőn sétálva fedeztem fel, hogy az út túloldalán egy másik sporttelepet hirdet pár tábla és egy díszes kapu. Nosza, ide is átsétáltam és előbb a tenisz, majd a labdarúgópályákat is szemügyre vettem. Ez utóbbi pályákból 4 is ki volt mérve a Chorleywood CommonYFC fiataljainak, akik a kriketterezőkkel ellentétben épp akkor nem koptatták a gyepet. Persze engem mindez nem zavart, próbáltam mind a négy pályáról megfelelő minőségű és mennyiségű képet csinálni és nem hagytam ki a hodályszerű klub és öltöző épületet sem. Dolgom végeztével pattantam is vissza a kocsiba, hisz innen még volt hátra egy órányi kocsikázás nekem és TomTom haveromnak. 

Chorleywood
Chorleywood House Estate

2018

Chorleywood Common YFC




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése