2022. március 8., kedd

Kingsmeadow Athletic

A Kingsmeadow labdarúgó stadion mellett áll egy atlétikai stadion is, melyet a Kingston AC and Polytechnic Harriers csapata használ. A 2014-es vizitemkor ez csak egy mellékszál volt, lévén a Kingstonian FC otthona sokkal jobban érdekelt, főleg, hogy ekkor még az AFC Wimbledon is itt rendezte hazai meccseit társbérletben. Visszatérve az atlétikai stadionhoz sok mindent nem tudtam róla a látogatásom előtt, csak annyit, hogy ott van és közös a parkolója a szomszédos arénával. Sajnos a találkozásunk után se lettem sokkal felvilágosultabb, mert be nem jutottam, így csak a klubház homlokzatáról tudtam képeket készíteni, a pálya és a lelátó ismeretlen maradt előttem. Talán egy következő vizit alkalmával több szerencsém lesz hozzá.

LONDON - Kingston-upon-Thames

Kingsmeadow Athletic Stadion

2014

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése