2022. március 25., péntek

Elmaradt Kispályák - Wales

Wales-ben is akadnak olyan területek, ahol lemaradt pár grund, jelen esetben pár kispálya, amely most pótlásra kerül.

Harlech-ben a magasból készítettem pár fényképet, amolyan véletlen áldozat volt a Ardudwy School sporttelepe, amely CC Sports Centre néven fut. Nagyon nincs mit hozzátennem a pályához, volt egy kemény borítású kicsi, amit első körben nem vettem észre, így értékelhető fényképet sem tudtam készíteni. Llanberis-ben ugyanez volt a helyzet, egy gyors stadion fotó erejéig álltam meg csak a településen, így csak később tudtam meg, hogy van egy műfüves kispálya is a közelben, amiből a mellékelt képen nem sok minden látszik. Wenvoe szélén, a Station Road East területén is volt egy kispálya, de hogy manapság megvan e még azt nem tudom, hisz 2012-ben jártam ott utoljára.


Harlech - Ardudwy School Ground / CC Sports Centre:

Llanberis - Community Centre:

Wenvoe - Station Road East:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése