2022. március 3., csütörtök

Tenisz - Anglia 6.

A hatodik részben is marad a jól bevált 5 sporttelepes felállás, mindegyik a maga kis teniszpályáival. Wexham-ban a helyi iskola komoly sportteleppel rendelkezik, így nem csoda, ha egy szépen dekorált keményborítású tenisz "court" is a ground része, amelyet 2016 után 2018-ban is meglátogattam. Windsorban a helyi kaszárnya területén is van két kemény felületű teniszpálya, de csak messziről fényképezhettem, így igazából nem tudni hogy a 2017-es vizitem alkalmával milyen állapotban is voltak. Rickmansworth-ban már más volt a helyzet, itt nyugodtan besétálhattam a Park Road-on és a szépen karbantartott három pályát különösebb megerőltetés nélkül fényképezhettem. Bradfont-on.Avon városában egy nagyobb sporttelep részeként szerepelt a Frome Road a Culver Close-on. Ők is három keményborítású pályával rendelkeztek, de az előbbiektől eltérően itt működött teniszklub Bradford-on-Avon LTC néven. Az ötödik sporttelep, ahol teniszpálya található az a Brize Norton-ban lévő Station Road, vagyis a The Rec, ahol mindössze egy szimplán "aszfaltozott" régebbi pálya található, de az állapotából és a kihelyezett hálóból arra lehetett következtetni, hogy ezt még mindig rendszeresen használják. 


Wexham - Wexham School Ground (2018):

Windsor - Windsor Garrison Sports Ground (2017):

Rickmansworth - Park Road (2017):

Bradford-on-Avon - Culver Close / Frome Road (2016):

Brize Norton - The Rec / Station Road (2016):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése