2017. február 28., kedd

Tárnok - Iskola utca



Még 2013-ban jártam Tárnokon, de a helyi labdarúgás ismerete híján csak az Iskola utcában kötöttem ki, így az itteni labdarúgó és edzőpályán kívül mást nem hoztam magammal a településről. Az persze csak később derült ki, hogy nem ez a község egyetlen sporttelepe, sőt a helyi csapat nem is ezt a pályát használja, hanem a Sport utcait. Mindenesetre én itt kötöttem ki és örömmel tapasztaltam, hogy teljesen egyben volt mind a centerpálya, mind az edzőpálya. A környezet csendes volt és a szomszédos házak ellenére teljesen nyíltnak tűnt a terület. A pálya ugyan be volt kerítve, de a drótkerítésnek hála semmi akadálya nem volt a fényképezésnek, így a szépen karbantartott gyepen kívül az egyszerű, fedett tribünre is remek kilátás nyílott. A szomszédos edzőpálya is hasonlóan jó kondíciónak örvendett, csak itt hiányzott minden, ami egy pályát otthonosabbá, szebbé tesz, azaz se korlát, se lelátó. Mivel aznap még Érden volt jelenésem, sokat nem időztem az Iskola utcában, de ha tudom, hogy a helyi KSK nem is itt rendezi hazai meccseit, bizony átmentem volna még a Sport utcába, de erre sajnos nem került sor. Legközelebb majd jobban figyelek.


Tárnok - Iskola utca
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése