2017. február 28., kedd

Army Rugby Stadion - Aldershot



2014 év végén jártam Aldershot városában elsőnek és a nem túl sokat nyújtó város megtekintése azért vált érdekessé számomra, mert a televíziós meccsösszefoglalókból kiderült, hogy a helyi labdarúgó csapat megsegítésére elég komoly kis tábor verődik össze hétről-hétre, és amolyan olasz mintára játsszák az ultraszt. A stadion megtekintésére sor is került, még akkor decemberben, viszont kifelé jövet felfedeztem a helyi kaszárnyát, pontosabban a laktanyában egymás mellett álló rögbi és atlétikai stadiont, ami természetesen felkeltette figyelmemet. Mivel a területre civileknek belépni szigorúan tilos, csak az utcafrontról készítettem pár felvételt és fedeztem fel, hogy egy kisebb múzeum is működik a falakon belül, ami viszont látogatható bárki számára. Nem is időztem sokat, hazaérve megbeszéltem a feleségemmel, hogy oda érdemes lenne visszamenni, így a következő év elején már ismét Aldershotban voltam, ezúttal a családdal és a "Military Museum" volt az elsődleges cél. Természetesen a katonai járművek és egyéb érdekes dolgok megtekintése után csak elsétáltunk a stadionok irányába és újra készítettem pár fényképet a lelátókról.


Aldershot - Army Rugby Stadion
 




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése