2017. február 1., szerda

Matrica - Peru I



Dél Amerikából nem sok ereklyével rendelkezem, de azért akad pár különleges dolog a tarsolyomban. Az érdem viszont nem az enyém, hiszen ezen darabok legnagyobb részét Sándor Misi barátom nagylelkűségének köszönhetem, mint a most bemutatott perui matricákat. Én jószerivel semmit nem tudtam (tudok) a perui csapatokról, a bajnokságról, így az Alianza Lima és Sporting Cristal gárdáját ezen levonókon keresztül ismertem meg. Jobban viszont nem merültem bele a témába, mert egyelőre a gyűjtemény megosztása a cél, majd, ha kifogyok a fényképezésre váró ereklyékből, akkor talán komolyabb tájékoztatót adok a kollekciómat érintő csapatokról, bajnokságokról. Addig viszont maradnak a képek, jelen esetben 6-1 arányban az Alianza javára.


Alianza Lima:






Sporting Cristal:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése