2017. február 1., szerda

Beaconsfield Rugby




2014-ben tértem vissza másodjára Beaconsfield egyik legnagyobb sport parkjába, ahol a helyi rögbi klub mellett a szabad levegőt kedvelők is otthon érezhetik magukat. Azt persze nem mondanám, hogy a település zaja oly nagy lenne, hogy ki kell menekülnie az ott lakóknak a Oak Lodge Meadowra, de pár perces kocsikázást, vagy egy nagyobb sétát megér a csendes városszéli mező. Az én visszatérésem oka egyszerű volt. Az első fotózás alatt nem sok hangsúlyt fektettem a centerpálya mellett elterülő két edzőpályára, míg a harmadikat (amely az út túloldalán volt) meg sem örökítettem. Szóval, ezen kívántam változtatni egy vasárnap reggelen és kocsiba pattanva, már igen korán a helyszínre érkeztem. Viszont nem én voltam aznap az első fecske, mert pár kutyasétáltató már szelte a nedves gyepet, így a nyomaik úgy ott maradtak, mint amikor a meztelen csiga végigkúszik a járdán. Mivel most alaposabban felkészültem és időm is volt bőven, szépen végig jártam a pályákat a kielégítő számú és minőségű képekért. Az utolsó vizitem óta nem sok változás állt be a sporttelepen, így az egyetlen újdonságot az általam még nem látott harmadik számú edzőpálya adta, amely a többitől elkülönítve állt az út túloldalán, egy fasorral határolva. A bejutáshoz egy kisebb "kertkapun" kellett átmenni, amelyen a klub tájékoztató táblája volt elhelyezve. Ez volt az egyetlen dolog, ami a grund különlegességét adta, mert a játéktér csak a megszokott két kapuból és halvány felfestésből állt, így ezt is lencsevégre kapva mentem is tovább, mert akadt még pár sportklub a településen.


Beaconsfield - Oak Lodge Meadow (Beaconsfield RFC)
 





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése