2016. november 12., szombat

Angol Foci V.

A sorozat zárásaként újabb három pálya következik, amelyből az egyik, egy számomra igen tetszetős grund Marlow városából.

Az Alfred Davis Memorial Groundon már nem először jártam Marlowban, amely a település legszebb és legnagyobb pályája, de ez nem meglepő, mert a kék-fehérek is sokkal népszerűbbek a helyi United csapatánál. A pályáról már nem nagyon tudok újat írni, hiszen legalább kétszer szerepelt már az oldalon, így csak ismétlem magam, miszerint minden groundhoppernek érdemes ellátogatni egyszer a városba és megtekinteni a muzeális jellegű tribünt. Én szerencsés vagyok, mert a jelenlegi tartózkodási helyemhez közel található ez a grund, így akkor csodálom meg, amikor csak szeretném.
Milton Keynesbe mindenki az új MK Stadion miatt látogat, de én már azt annyiszor láttam, hogy valami kisebb után néztem a település szélén. Meg is találtam magamnak a megfelelőt a Manor Ground személyében, így már robogtam is kifelé Bletchleybe. A pálya épp átalakítson esett át, legalábbis remélem, mert a környezet inkább emlékeztetett egy csatatérre, mint igazi labdarúgó pályára. A fő tribün ugyan állt és láthatóan minden rendben volt vele, de a játéktér körbekerítésén épp dolgoztak, mint ahogy a túloldali hosszanti lelátón is, ahol egyszerűen nem volt befedve (még) a nézőtér. Kérdés, hogy épp munka közben érkeztem, vagy egyszerűen így maradt a pálya valami oknál fogva. A lényeg, hogy nagyon ráférne a rendezés, karbantartás (vagy ezek befejezése) a területre, hiszen a Bletchley Town mellett ebben az esztendőben (2014) a Buckhingham Town is itt rendezi hazai meccseit.
Oxfordban is sikerült már a nagyobb pályákat megtekintenem, így következő lépésként a kisebb létesítmények jöhettek számításba. Ebből az egyik, a Rover Sports and Social Club, vagy ha úgy jobban tetszik a Roman Way Sports Ground, ahol a centerpálya mellett edző és krikettpályák is vannak, de még egy Bowling Green is található a sporttelepen. Sajnos az egész egységet nem sikerült kellőképpen lefényképeznem, mert egy hatalmas sorompó zárta el az utamat, amin biztonsági őrök ellenőrizték a ki és bejutást. Mivel nekem nem volt engedélyem a behajtásra kénytelen voltam a kocsit letenni a szomszédos utcában és onnan fotózni. A centerpályával nem is volt gond, de a többi eléggé messze esett ettől a résztől. Mivel most pont a fő pályáról születik a bejegyzés, nyugodtan írhatom, hogy ezzel szerencsém voltam, hisz a főút közelsége miatt kényelmesen készíthettem a képeimet a korláttal körbevett pályáról és a szürkére mázolt fedett tribünről. Nem panaszkodom, lehetett volna rosszabb is a helyzetem. A legjobb például az lett volna, ha a többi páyláról is hasonlóan jó és közeli képeket készíthettem volna.

Marlow - Alfred Davis Memorial Ground (Marlow FC):

Milton Keynes - Manor Field (Bletchley Town FC / Buckingham Town FC):

Oxford - Rover SSC Ground / Roman WS Ground (Oxford ULFC / Rover Colwey SSC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése