2016. november 12., szombat

Angol Foci IV.

A sorozat negyedik részekén három teljesen új pálya következik, hogy ne csak az újrafotózott grundokkal untassam az érdeklődőket.

Histon and Impington városába csak azzal a céllal ékeztem, hogy meglátogassam a Glassworld Stadiont, amely a helyi Histon FC mellett a Cambridge City Football Club ideiglenes otthona is egyben. Azt sejtettem, hogy a pálya nem olyan kicsi, de a homlokzat így is ámulatba ejtett, hiszen nem megszokott, hogy egy ekkora létesítmény, ilyen komoly bejárattal és klubházzal rendelkezzen. Aztán kiderült a turpisság, miszerint a Cambridgeshire FA Headquarters is itt üzemel és emiatt a komolyabb "erődítmény". Sajnos ennél sokkal többet nem is láttam a játéktérből és a lelátókból, hiszen az masszívan el volt zárva a kíváncsi szemek elől. Azért itt-ott csak sikerült belesnem és pár belső képpel is gazdagíthattam a képtáramat.
Kenilwortban a város egy kieső részén, a Gypsy Lanen találtam meg a Kenilworth Town FC otthonát. A szeméttel teli környezet és az utcafronton növő méteres gaz miatt azt hittem, hogy már nem is rendeznek itt bajnoki meccseket, de második nekifutásra (és áthámozva magam a dzsungelen) megtaláltam a megfelelő utat a pálya megtekintésére és fényképezésére. A játéktér aránylag jó állapotban volt (a szinthez viszonyítva) és mindkét hosszanti oldalon volt kisebb fedett lelátó. Igaz ezek is eléggé elhanyagoltnak tűntek, akár csak a klubház, pedig 100%, hogy itt rendezi hazai meccseit a KTFC, de egy jó gondnok ráférne a létesítményre.
London Colneyban már legalább két éve jártam és akkor a helyi labdarúgócsapat mellett a szomszédos rögbi grundokat is lefotóztam. Mivel amazok már bekerültek a rendszerbe, itt volt az ideje, hogy a több csapat (London Colney FC, Columbians SC, St. Albans Centurians RFC) által közösen használt pálya is iktatásra kerüljön. A játékteret elzárták ugyan a külvilágtól, de az alacsony kerítés nem akadályozhatott meg abban, hogy lencsevégre kapjam a fedett tribünt és a grund többi részét. Itt ugyan nem voltak olyan nomád viszonyok mint az előző esetben, de az látszott, hogy itt is csak minimális a ráfordítás a pálya környékének gondozására. Ez persze számomra másodlagos kérdés, a lényeg, hogy most már láttam a Cotlandswick Playing Fieldet is.

Histon and Impington - Bridge Road / Glassworls Stadion (Histon FC / Cambridge City FC):

Kenilworth - Gypsy Lane (Kenilworth Town FC):

London Colney - Cotlandswick Playing Field (London CFC / Columbians SC / St Albans CRFC:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése