2016. november 12., szombat

Angol Foci II.

  Második körben három olyan kisebb stadion következik, ahol már jártam, így Berkhamsted, Bracknell és Burnham települések legnagyobb létesítményei nem okoztak meglepetést számomra.

Berkhamsted egy kedves hely nékem, ahol a kastélyrom és a szomszédban található hatalmas erdőség mellett sportpályákban sincs hiány. Ebből a legnagyobb és legmodernebb a Broadwater Stadion, amely a River Bulbourne mellett van kialakítva és a másik oldalról a vasútvonal határol, így a sporttelep olyan hatást kelt, mintha egy szigeten lenne kialakítva. Pár évvel ezelőtt nem volt szerencsém és nem jutottam be a pályára, de idén már elgördültek az akadályok és körbesétálva csodálhattam meg az apró lelátókat. Sok változás nem történt az eltelt esztendőkben. A stadion állapotában semmiképp. A legszembetűnőbb az volt, hogy a helyi Berkhamsted FC mellett a Watford FC női alakulata is ezt  stadiont használja otthonául, amely tényről több felfestés és a kihelyezett WLFC címerek árulkodtak. 
Bracknellben már nem voltam ilyen szerencsés és idén se jutottam be a falakon belülre, így a kisebb lelátók még mindig rejtve maradtak előlem. Sajnos a környékben sem volt senki, aki a segítségemre lehetett volna, így ismét maradt a pálya külső fotózása. Viszont, ha jól láttam, akkor sajnos itt inkább lefelé romlott a létesítmény állapota a javulás helyett. 
Burnhamban viszonylag új a labdarúgó stadion, így ott nem lehetett észrevenni minőségi romlást. Mondjuk nem sokat láttam a távolabbi lelátókból, mert akkora köd volt arrafelé, hogy az se biztos, hogy feltűnt volna a komolyabb változás.

Berkhamsted - Broadwater Stadion (Berkhamsted FC - Watford LFC):

Bracknell - Larges Lane (Bracknell Town FC):

Burnham - The Gore (Burnham FC - Burnham JFC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése