2016. november 12., szombat

Angol Foci III.


Az újabb három stadion újabb régi ismerősöket hoz a blog kedves látogatóinak.


Chalfont St. Peterben jó pár éve jártam és akkor is csak egy futó pillantásra jutott idő a Mill Meadow stadionjánál. Most sikerült több időt szakítanom a grundra és alapos körbejárás mellett sokkal jobb fényképeket sikerült készítenem. A pálya egy igazi kis szentély, igaz lenne mit felújítani a lelátókon és a bekerítésre szolgáló panelek sem a legszebbek, de ennek ellenére a pálya jól mutat. A tribün mellett a klubház is elég nagy és a tribün mellett több kisebb lelátóval is rendelkezik. Összességében egy régi, de jól mutató kis szentélyről van szó, érdemes betévednie ide a magamfajta fényképésznek.
Cheshamben már többször is megfordultam a The Meadow névre keresztelt stadionnál, amely nem egyedülálló a területen, hiszen a túloldali krikettpálya ugyanezen a név alatt funkcionál. A városban mostanság elég jól megy a foci és az alacsonyabb ligában való szereplés ellenére az FA Kupa főtáblájának első körét megéli a Chesham United. A többnyire állóhelyből álló hazai stadion nem sokat változott az elmúlt esztendőkben, az alap maradt, a festéssel szoktak csak egy kicsit frissíteni a dolgokon. Kívülről viszont még a festés sem segít, így ha nem jut be az ember, akkor azt gondolja, hogy egy romhalmazzal van dolga, amelyet a szomszédos krikettpálya újszerű kinézete is elősegít. Viszont, ha bejut az érdeklődő, akkor látja, hogy nem is olyan nagy a baj, csak kicsit régi a beton, ódon a lelátó, de önmagában ez is hangulatos tud lenni.
Flackwell Heathben is sokszor megfordultam az elmúlt pár év alatt, de szerencsével csak egyetlen egyszer jártam, még a legelején, akkor bejutottam és lencsevégre kaptam minden lelátóját. Azóta viszont nem sikerült egyszer se bejutnom, lévén soha nem meccsidőben érkeztem. Ha meccsre mennék az egy csapásra megoldaná a problémámat, de ez egyelőre még várat magára. Addig marad a próbálkozás, hátha egyszer újra sikerül bejutnom a színfalak mögé.

Chalfont St. Peter - Mill Meadow (Chalfont St. Peter AFC):

Chesham - The Meadow (Chesham United FC):

Flackwell Heath - Wilks Park (Flackwell Heath FC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése