2014. augusztus 1., péntek

Sóstói Stadion - Székesfehérvár


Debrecen és Miskolc után talán Fehérvár volt az a hely, az a város, az a stadion, ahol a legtöbbet megfordultam a "foci" kapcsán, ami természetesen a két szurkolótábor baráti nexusának volt köszönhető. A jó kapcsolatból adódóan a Sóstói Stadionban nem csak a vendégszektorban fordultam meg egy-egy meccs kapcsán, hanem a hazaiak törzshelyén is, lévén ha volt idő, pénz, lehetőség akkor mentem, mentünk egy kicsit segíteni a Vidista cimboráknak. Én mindig szívesen mentem, hiszen volt mindig miről beszélgetni, volt mit inni és még meccs is akadt, de ha csak nézelődni volt kedve az embernek a város és a környék erre is kiválóan alkalmas volt. A kilencvenes évek közepén vizitáltam elsőnek Fehérváron és akkor még egy nagy betonteknőnek számított a stadion, mely méretével már akkor lenyűgöző volt, lévén akkor már Debrecenben nem akadt valamire való stadion, így minden ami betonból volt, nekem már komoly stadionnak számított. Később ide is elért a stadion rekonstrukciós program és ennek keretében szép sorba leszékezésre kerültek a lelátók, amelyek így még szebbek lettek, lévén a vendégszektor kivételével minden piros-kékben pompázott. Persze minderre csak szakaszosan került sor, így volt olyan időszak amikor a félig leszékezett lelátók között pár szektorban még a beton volt. Napjainkban már szépen, szebben fest a Sóstói létesítmény, de azért még lenne mit felújítani, rendbe tenni a környéken, kérdés minderre mikor kerülhet majd sor. 





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése