2014. augusztus 18., hétfő

Állapot Ellenőrzés - Chesam, Flackwell Heath, Swindon


Újabb állapot ellenőrzést tartottam a környéken és 3-4 vagy akár 5 év elteltével felkerestem pár régen látott stadiont. Szerettem volna látni az újításokat, fejlesztéseke, de benne volt a pakliban, hogy mindennek az ellenkezőjét fogom látni, vagy azt hogy minden maradt a régiben. Elárulhatom előre, ez utóbbi volt a nyerő jóslat.

Chesam városában meglehetősen sűrűn megfordultam, de a The Meadow névre keresztelt sporttelepre még csak most mentem ki másodjára. Az első találkozásra még 2008-ban került sor, de így 5 év távlatából elmondhatom, hogy sem az idő vasfoga, sem a festék nem fogott arrafelé, azaz minden maradt a régiben. Talán a betonfalon található rések lettek kicsit nagyobbak, így már azon keresztül is készíthettem pár felvételt. Amúgy minden rendben volt a focipályán. Viszont korántsem mutatja a focisták szentélye azt a rendezett környezetet, mint a szervizút túloldalán lévő krikettclub otthona. A lényeg, hogy még állnak a lelátók és ha nem is nívós környezetben, de "élhető" körülmények között fogadhatja a United az ellenfeleit.

Chesam, The Meadow:

Flackwell Heath településén hetente többször is átviharzok, de a kissé eldugott Wilks Parkhoz nagyon ritkán megyek ki. Gondoltam már rá, ki kellene nézni egy jó kis alacsonyabb osztályú vidéki találkozóra is, de a 8-9. szinten itt drágábbak a jegyek mint a magyar NBI-ben. Igaz a színvonal lehet felülmúlja a jelenlegi magyar labdarúgás élvonalát, ami miatt még érthető is lenne a méregdrága belépő. Annak, aki itt keresi meg a "forintjait" ez nem egy ökör ára, na de magyarként, magyar fejjel gondolkodva sajnálom azt a 2-3.000 Forintnak megfelelő angol fontot egy "falusi" találkozóra.  Ráadásul nem is lelkesedem én másért csak a jó magyar fociért, így annyira nem pezsdül a vérem ha "nyugati" labdarúgást akarnak velem nézetni. Visszatérve a Wilks Parkra most nem volt akkora szerencsém mint pár éve, így már az utca is le volt zárva ahol bemehettem volna a lelátók irányába, így nem volt mit tenni, csak "rácson túl" készíthettem pár gyenge felvételt. A kudarc ellenére nem voltam csalódott, a stadion közelsége miatt majd jövőre újra próbálom a randevút.

Flackwell Heath, Wilks Park:


Swindonba is csak visszarepített a sors, hiszen öltönyre volt szükségem és azt tanácsolták ismerősök és ismeretlenek, hogy szuper kis "outlet" center van a városban, ahol mindent megtalálok. Mentünk is ezerrel vásárolni és ennek köszönhetően újra felfedezhettem a The County Groundot, de most a labdarúgókon kívül alaposan bejártam a területet és jutott egy kis idő a többi sportlétesítményre is. A Swindon Town szentélye semmit nem változott abban a pár esztendőben amíg nem láttam, se vakolat nem mállott le róla, se festék nem került fel rá, mondhatni ugyanaz a kép fogadott mint 2010-ben vagy mint ami Chesamban. Azért a fényképezés nem maradt el és változás híján közel azonos képek születtek mint három éve, de inkább legyen meg kétszer egy sorozat, mint egyszer sem.

Swindon, The County Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése