2014. augusztus 27., szerda

Jegyek - Magyar Labdarúgó Válogatott


1987-ben, kilenc évesen kezdtem el érdeklődni a honi labdarúgás iránt és tettem mindezt úgy, hogy a családomban és a környezetemben senki nem foglalkozott még érdeklődés szinten sem a sporttal. Én valamiért még is elcsábultam és egy Eger - FTC NBI-es találkozó szinte odaszögezett a képernyő elé. Innentől amikor lehetett megnéztem a labdarúgó meccseket a televízióban, igaz, ha havonta egyet adott a közszolgálati akkor már örülhettem. 1990-ben az olasz VB közvetítés hozta el nekem a Kánaánt és teljesen a foci, majd a sport szerelmese lettem. Ebből hamar ki is derül, hogy az 1986-os VB-ről lemaradtam, ami egyben azt is jelentette, hogy a következő harminc évig (és még ki tudja meddig) nem volt (lesz)alkalmam a magyar labdarúgó válogatottnak világeseményen szurkolni. Felcseperedve még nagy elánnal és lelkesedéssel szurkoltam a nemzetünk "büszkeségeinek" és még volt is személyes mozgató rúgó, hiszen az olimpiai válogatott kijutott 1996-ban Atlantába a debreceni ötös fogat vezérletével. A magyar - svéd meccsre Debrecenben került sor és teltház előtt mindenki biztos volt a sikerben és a kijutásban. Persze kint lezakóztunk a csoportmeccseken, de a remény nem halt meg, hiszen "ha majd ezek a fiúk pár évvel idősebbek lesznek, majd megmutatjuk a világnak". Aztán meghalt a remény is, de azért én még szurkoltam a válogatottnak, ha tehettem a helyszínen, de sajnos 20 év keserű pirulái mára a teljes közönybe taszították a lelkesedésemet. Most ott tartok, hogy megnézem az eredményt (a meccset már tévében sem) és megpróbálok minden más komentet kizárni, mert egyszerűen tele a padlás a közhelyekkel. A végeredményt egyszerűen tudomásul veszem, de a magyar válogatottat körülvevő tehetetlen szakemberek, a töketlen játékosok, a hozzánemértő kommentátorok magyarázatára egyszerűen már nem vagyok kíváncsi. A hosszúra nyúlt bevezető után, íme a "válogatott" jegykollekcióm néhány hazai meccsről az elmúlt 20 esztendőből. A jegyek többsége a Népstadionból származik, de azért akad benne Debrecenben, Nyíregyházán vagy a Megyeri úton megrendezett találkozóból is. Mindössze 15 biléta van a birtokomban és a magyar labdarúgó válogatott 30 éves agóniája miatt nem azt a szerepet töltik be a kollekciómban amit be kellene hogy töltsenek.

1997.08.20   Magyarország - Svájc   1-1    (VB Selejtező)

1998.05.27   Magyarország - Litvánia   1-0   (Barátságos)

1998.09.06   Magyarország - Potugália    1-3   (EB Selejtező)

2001.03.24   Magyarország - Litvánia   1-1   (VB Selejtező)

2001.08.25   Magyarország - Németország   2-5   (Barátságos)

2001.09.05   Magyarország - Románia   0-2   (VB Selejtező)

2002.04.17   Magyarország - Fehéroroszország   2-5   (Barátságos)


2002.10.16   Magyarország - San Marino   3-0   (EB Selejtező)

2005.09.07   Magyarország - Svédország   0-1   (VB Selejtező)

2007.08.22.   Magyarország - Olaszország   3-1   (Barátságos)

2007.11.21   Magyarország - Görögország   1-2   (EB Selejtező)


2009.08.12   Magyarország - Románia   0-1   (Barátságos)

2012.09.11   Magyarország - Hollandia   1-4   (VB selejtező)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése