2014. augusztus 1., péntek

London - Youth Academy


2007-ben Waltham Forestben sétálva akadtam rá az Arsenal FC fiataloknak kialakított edzőközpontjára, de ekkor nagy figyelmet nem szenteltem a bázisnak, így képet is csak párat készítettem. De készítettem, mert ugye még is csak egy ismert londoni nagy csapat ifistáiról, pontosabban a nekik kialakított központról volt szó. Mivel aznapra más volt a program, sok időt nem fordítottam a komolyabb tanulmányozásra, így mondhatni csak futtában lőttem pár képet, mert várt rám egy különlegesnek számító "agárfuttató" stadion.

The Arsenal FC Youth Akademy - Hale End Sports Ground:


2013-ban hasonlóan jártam Uxbridge szélén sétálgatva (itt is más volt a cél) de mégis sikerült belefutnom egy utánpótlás bázisba, ami a Brentford FC fiataljainak volt kialakítva. Sajnos idő híján itt is csak pár fényképet készítettem és elhatároztam, majd egy későbbi időpontban visszatérek és komolyabban áttanulmányozom a sportpályát és környékét.

The Brentford FC Youth Academy - House Farm Sports Ground:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése