2014. augusztus 7., csütörtök

Newlands Park - Cheltenham

Cheltenhamban, a gyönyörű racecourse mellett, pontosabban annak a végében (csak egy út van közöttük) van a Newlands Park néven futó sporttelep, ahol a labdarúgás és a rögbi egyenlő arányban képviselteti magát. A helyi nagy csapatok mellett itt a kisebbek (Cheltenham United FC) vagy éppen az utánpótlás (Cheltenham RFC Youth) rúgja vagy éppen dobja a labdát. A két centerpálya mögött több edzőpálya is ki volt alakítva a területen, de sajnos odáig ne jutottam el, lévén épp labdarúgó meccsre készültek a helyi lányalakulat tagjai, így éppen csak hogy kikukkanthattam az öltözők sarkánál és készíthettem onnan pár felvételt. Ebbe viszont nem fért bele más, csak a két első centerpálya és egy rögbi edző. Ebből a focisták játéktere tűnt komolyabbnak, lévén ott körben korlát is volt, plusz némi kandeláber telepítésével világítást is tudtak eszközölni a gyepre. A rögbisek pályája már nem volt ennyire körbehatárolt, de azért a kapuk ott is álltak és a felfestés nyomán remekül lehetett látni a határokat. Az öltöző és klubépület a két pálya előtt volt kialakítva, kicsit kopott volt ugyan, de a célnak tökéletesen megfelelt. A parkoló is eléggé ramatyul nézett kis, tele gödrökkel, meg kátyukkal, de szerencsére nem itt játsszák a csapatok a meccseket, így ez csak egy mellékes dolognak számított. Mivel épp jött a találkozó sokat nem időzhettem a területen, lefotóztam gyorsan amit tudtam és már léptem is tovább, mert sem pénzem, sem időm nem volt most mérkőzést nézni. Talán majd legközelebb, ha újra Cheltenhamban járok.

Newlands Park - Rugby Ground:


Newlads Park Rugby Training Grounds 1-2:



Newlands Park Football Ground:


Newlands Park Football Training Grounds:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése