2013. december 1., vasárnap

US Boulogne

Egy kis Észak-Franciaországi kirándulás közepette Boulogne városát vettük célba, ahol első körben a helyi akvárium megtekintése szerepelt a programban, majd "romantikus" séta a szép kis helyi utcákon mely közben a Stade de la Liberétion lelátóit is megcsodáltuk. Szerencsémre a kapuk nyitva voltak, így nyugodtan besétálhattam a standokhoz, ahol éppen pár karbantartó munkás a leveleket seperte egy kupacba. Nagy feltűnést nem kelthettem kamerámmal, mert le se sz..ták, hogy ott vagyok! Amúgy elsőre nem néztem meg mire számíthatok Boulogne városában stadion ügyileg, így meglepetés ért a nem fő, de nem is alsó kategóriás létesítmény megtekintése közben. A stadion nem csak a labdarúgóknak ad otthont, hanem a helyi atletizálóknak is, így a futópálya egy kicsit visszavesz az adható maximális pontszámból. A lelátók 3 oldalról fixen határolják a játékteret, de a negyedik oldal (ami egyben az egyik hosszanti folytatása) eléggé furán, amolyan "kanyar" módjára van megoldva és nem is fix, hanem mobilizálható állványzatú volt és csak egy fél kanyart ölelt fel. Szóval a meglepetésemből felocsúdva csináltam jó pár felvételt a lelátókról és a pályáról, majd betértem a nyitva lévő shopba és egy áráért kaptam két vörös-fekete sálat. A szerencsében ma nem volt hiány!


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése