2013. december 27., péntek

Swindon Stadion

Swindonban van egy stadion, ami gyakran elkerüli az érdeklődők figyelmét lévén nem sok köze van az Angliában népszerű labdás sportokhoz, így a legtöbb stadion látogató kihagyja a szórásból. Én persze nem ilyen vagyok, ugyanis minden érdekel ami sport és mivel Debrecenben is elég nagy hagyományai vannak a salakmotornak nem hagyhattam ki a Swindon, vagy ha úgy jobban tetszik az Abbey Stadion feltérképezését. A kissé meggyötört, lerongyolódott stadion a várostó nem messze található és a motorversenyek mellett más sporteseményeknek is otthont ad, illetve a parkolóját előszeretettel használják alkalmi piacok megrendezésére. Ottjártamkor semmiféle esemény nem kapcsolódott a pályához, így zavartalanul kattingathattam a masinát. Igaz csak kívülről, mert a belépést megtagadták a helyi biztonsági szervek. Szerencsére azért így is láttam amit nagyjából látni kell egy ilyen létesítmény kapcsán és rozoga állapotából kiindulva csak remélni tudom, hogy a Swindon Stadion hamarosan a felújítás sorsára fog jutni és nem az enyészet martaléka lesz.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése