2013. december 27., péntek

The Salts - Seaford

Seafordról már zengtem itt ódákat és nem éppen a sport kapcsán, hanem inkább a csendes kisváros gyönyörű tengerpartját magasztalva. Most eltekintek a további kedvcsinálótól és helyette a The Salts grundjait mutatom be, melyek természetesen a vízpart mellett lettek kialakítva. A rögbi pálya közvetlenül a park elején kapott helyet és ha a pálya nem is volt annyira érdekes (ottjártamkor még a felfestés is hiányzott és a kapuk sem voltak a helyükön) a klubépület kocka homlokzata igen fura képet mutatott. Olyan volt mint egy bástya a tengerparton. A sporttelep nyíltsága miatt fotózhattam kedvemre, így nem is sajnáltam a "filmet",  kattogtattam a masinát rendesen. A Seaford RFC klubházával átellenben a Seaford CC pavilonja volt felfedezhető egy kisebb épülettel, melyek fából, a krikettpályáknál megszokott teraszos megoldással készültek. A játéktér itt sem volt a legészrevehetőbb, de azért többet mutatott magából mint a rögbisek zöld "otthona". Mivel időm volt bőven, a nap is sütött ragyogóan, szépen körbesétáltam a sporttelepet és készítettem a felvételeket minden oldalról mielőtt még visszaandalogtam volna a kavicsos tengerpartra további napfürdőért.

Seaford CC:

Seaford RFC:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése