2013. december 27., péntek

Friss "Bowling Greens"

Ezt egyszerűen nem lehet megunni! :) Igazi nyugdíjas sport a Green Bowling, ami azért annyira nem vonz, de a hely ami teret biztosít mindennek szerintem felettébb látványos és szemet gyönyörködtető. Persze továbbra se sikerül mindenhová bekukkantanom, de ahová igen ott bizony nem ér csalódás. A "kalandjaim" során továbbra is számtalan "kis pályára" eljutok. Igaz van is miből válogatni, hiszen ezen sport is jelen van minden településen Nagy Britanniában és űzik is becsülettel.

Berkhamstedben a Kitcheners Fielden található a helyi krikett club és a kisebbik berkhamstedi futball club pályája és az ő tőszomszédságukban a Kitcheners Bowls Club otthona is fellelhető. Igaz pont a KBC "szentélye" volt azon pályák egyike amit csak kívülről láthattam, de azért nagy csalódás nem ért, amit tudtam lefotóztam, majd tovább is álltam.

Berkhamsted - Kitcheners Field:

Maidenhed városában sokszor vitt az utam, de a York Road-on található stadiont valamikor 2008-ban láttam utoljára, így az eltelt 4-5 évnek köszönhetően újra ingert éreztem a Maidenhead United hazai szentélyének a megtekintésére. Ekkor fedeztem fel, hogy a pálya szomszédságában található az ugyancsak York Roadra keresztelt Bowling Green pálya. Természetesen nem hagyhattam ki a lehetőséget és lencsevégre kaptam a Desborough Bowling Club otthonát. A játéktér és a környezet is magával ragadó volt. Szerencsére be is jutottam, így tudtam innen is, onnan is fotózni. Akadt mit, annyira egyben volt ez a kis "ékszerdoboz" is!

Maidenhead - York Road:

2008


2013

Colden Commonban is egy szép kis zöld gyep várt rám, így elégedettségem foka "felsőben" volt mérhető. A "gurítósok" mellett más sportpályák is ki voltak alakítva a Colden Common Parkban, így volt mit megörökítenem ezen az apró településen is.  Sajnos a pályára itt sem tudtam bemenni, de szerencsére az alacsony kerítésnek simán beláttam a játéktérre és az azt körülvevő rendezett környezetre. Ez is egy kis "csoda" volt a sokból.

Colden Common - Colden Common Park:

Chesam városában többször megfordultam. Néha csak átutazóban néha viszont a cél a városközpont vagy a mellette található park volt. Egy közös volt ezen túrákban, egyszer sem másztam meg a kis kaptatót a park mellett, hogy szemügyre vegyem a Lownders Parkra keresztelt Chesam BC otthonát. Mentségemre legyen mondva nem is nagyon tudtam, hogy a pálya ott van kialakítva és semmi sem mutatott ennek ellenkezőjére, így csak idén novemberben vettem a fáradtságot a túrára és a fényképezésre. Csalódnom nem kellett, egy szépen karbantartott kis bowling green tárult a szemem elé, melyet kívül-belül meg tudtam örökíteni a gyűjteményem számára.

Chesam - Lownders Park:

A Barton Village Road Bowls Club pályájából 2013 novemberére már nem sok maradt, éppen hogy a körvonalai kirajzolódtak, így ez volt az első bowling green, amit elpusztított állapotában láthattam. Helyette egyenlőre még nincs semmi és nagy valószínűséggel nem is lesz. Bowling pálya az biztosan nem, talán egy játszótér a gyerekeknek a Barton Community Pavilion gyámsága alatt.

Oxford - Barton Village Road (Demolished):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése