2013. december 1., vasárnap

Egy "kis" angol rögbi

A sok krikett és labdarúgó pálya után jöjjön egy kis rögbi "groundhopping" Angliából. Mindjárt három kisebb pálya képeivel és rövid észrevételezéssel.

Amersham városában sem a futball, sem a krikettpálya nem bír nagy kvalitásokkal ezért gondoltam "na majd a rögbi" megmutatja nekem milyen a helyi sportélet legjava. Csalódnom nem kellett, hiszen az Amersham & Chiltern RFC otthona volt a három pálya közül a legnagyobb és a legszebb, de még így se sikerült egy valamire való lelátót lencsevégre kapnom a településen. Az Ash Grove névre keresztelt sporttelep teljesen rendezett volt. Szépen le volt festve minden valamire való felület, így a rozsda, ha volt is nem tűnhetett fel senkinek. Az öltöző épület és klubház is remek kondícióban volt és számtalan tábla jelezte, hogy hová téved az "idegen" látogató. Egyedül csak a kocsibejáró és a parkoló volt "magára" hagyva, ott állt a víz a kátyúkban és elég volt behajtani rajta, de amúgy összegezve pofás kis "stadionnak" lehettem vizitőre.

Amersham

Ash Grove:


Ash Grove Training Ground 1:


Ash Grove Training Ground 2:


Beaconsfield rögbi sporttelepére egy kora tavaszi időpontban látogattam el, így a pályán a sár volt az úr, míg a környéken kutyasétáltatók küzdöttek gumicsizmában a mély talajjal. Az Oak Lodge Meadow létesítményeit elég sokáig kerültem, pedig számtalanszor jártam Beaconsfield városában, de ugye ami sokszor útba esik azt hajlamos az ember jobban hanyagolni. A beaconsfieldi rögbipálya nagyban hasonlított az előzőleg bemutatottra. A klubház itt is takaros volt, a környezettel sem volt gond és a parkolóban itt is tócsák voltak mindenhol. Az egyedüli különbség, hogy itt a játékteret határoló korlátok fából voltak és meghagyták őket természetes színűkben. Mindenesetre az előző jobban tetszett, de kisvárosi szinten ezzel a pályával sem volt semmi gond.

Beaconsfield

Oak Lodge Meadow:

Oak Lodge Meadow Training Field 1:


Oak Lodge Meadow Training Field 2:


Ha a tengerpartról tartunk Rye irányába akkor egyszerűen eltéveszthetetlen a New Roadon található helyi rögbipálya, hiszen a várostábla utáni első létesítmény balra a Rye RFC otthona. Persze akit egy csöppet sem érdekel a sport az nagy ívben tesz rá, hogy mi van a város szélén, de hát én nem tartozom közéjük, így egy balos fordulat és már készítettem is a felvételeket a telepről. Nagy szerencsével nem jártam, mert egy sorompó zárta el a bejutást "mélyebbre", így kénytelen voltam megelégedni a távoli képek készítésével. A pályából innen semmit sem láttam, besétálni meg nem akartam a sorompó mellett, mert ki tudja miként fogadták volna a magamfajta látogatót (ha egyáltalán volt valaki a pálya közelében). Most megelégedtem ezzel a szituációval és a lehetőségekhez mérten sok kép készítése után robogtam is tovább az ország belsejébe.

New Road (Rye):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése