2012. augusztus 29., szerda

Waltham Forest

Még londoni tartózkodásom alatt a nagy egyesületek stadionjai mellett jutott idő a kisebb csapatok és otthonaik meglátogatására. Így jutottam el 2007-ben a Waltham Forest otthonául szolgáló Armadillo stadionba, mely egy igen kis pofás, kellemes hangulatú pálya volt. A vizitet jó időre összpontosítottam, ugyanis a gárda ebben az évben használta utoljára otthonául ezt a játékteret, a következő évben elköltöztek Ilfordba, a Cricklefield stadionba. Magáról a csapatról és a stadionról nem tudok sokat, csak egyszerűen kiszúrtam magamnak őket egy nagy térképen és gondoltam a meglepetés erejével rámozdulok a témára. Nem bántam meg, itt is jártam és nekem sokszor ezen kisebb létesítmények nagyobb élményt nyújtanak mint a nagy monstrumok, már csak a "meglepetés" miatt is.

 Wadham Lodge Sports Ground - Armadillo Stadion:



Wadham Lodge Sports Ground - Training Ground 1:



Wadham Lodge Sports Ground - Training Ground 2:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése