2012. augusztus 25., szombat

Reading

Elnézést kérek a "többezres" rajongó táboromtól, de sajnos kisebb technikai malőr következtében nem tudtam frissíteni a blogot lassan egy hónapja. Ezért most gyorsan bele is vágok és pár régebben meglátogatott stadionról teszek be kisebb beszámolókat és képeket, pótolva a keletkezett űrt, amit az internet hiánya okozott. :)

Reading városába elég sokat bejártunk vásárolgatni, nézelődni, így a 2. vagy 3. nekifutásra le is tudtam a Madejski stadionra keresztelt létesítmény meglátogatását. A modern stadion már egész régen megnyitotta kapuit és a Reading FC az átadás után gyorsan ki is bérelte magának (ekkor még 1998-at írtunk), majd 2000-ben a London Irish profi rögbisei is kiköltöztek a London közeli városba. A Madejski kívülről igen nagynak néz ki, ellenben belül csak alig több mint 24.000 ülőhely van. Sajnos mindezt én nem láthattam, ugyanis a hotellel, plázával és bevásárló központtal (talán innen a nagy terjedelem) "megtűzdelt" focipálya belseje nem olyan könnyen látogatható. Az első vizitem óta, már párszor elhaladtam mellette, de annyira nem fogott meg a "Madejski" akkor, hogy azóta nem merészkedtem be a kapuin.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése