2012. augusztus 27., hétfő

Pápa

A magyar stadionok eddig nem nagyon kerültek fel a blogra (tisztelet az eddigi egyetlen kivételnek), mert többnyire nem "groundhopping" jelleggel látogattam a létesítményeket, így fényképek csak korlátozott számban állnak a rendelkezésemre, pedig eme fontos kiegészítők nélkül nem ér annyit a bejegyzés mint vele. Pápa ezalól kivétel hiszen két éve (amikor már tombolt bennem a stadionlátogatási mizéria) készítettem pár fényképet (telefonnal), így most van mit betennem, még ha a minőség hagy is némi kívánnivalót maga után. Pápán nem rég óta van első osztályú labdarúgás és ha nem lenne a folyton telephelyet váltó Lombard csoport, talán el se jutok eme nyugati szegletbe. A Perutz stadiont 2002-ben újították fel, így a régi pompájában én egyáltalán nem csodálhattam meg a létesítményt. Amikor arra jártam már a szépen leszékezett főtribün, a szemben lévő kisebb szintén székekkel ellátott lelátó fogadott, illetve egy teljesen felújított sporttelep. A felújított hosszanti lelátókat később megtoldották egy mobil lelátóval az egyik kapu mögött, ahová onnantől a vendégszurkolókat terelték. 2010-ben készítettem pár gyenge minőségű felvételt a stadionról és ki is próbálhattam az új lelátót, majd ünnepelhettem simán nyerő csapatom bajnoki pontjait.A stadion nem vonzó egy magam fajta jó hangulathoz szokott szurkolónak, így ha lehetne a jövőben messzire kerülném a sárga-kék lelátókat a bajnoki meccseink tekintetében.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése