2012. augusztus 29., szerda

Szombathely

Szombathelyen eddig még csak meccsen voltam, így sem a várost, sem környékét nem nagyon ismerem. Utam jobbára a Rohonci úti stadion vendégszektorába vezetett és ott kilencven perc (plusz egy pici) eltöltése után, már indultam is haza szeretett városomba. Pontosabban sokszor nem is haza, hanem Olaszországba, hiszen számtalan olasz túra kiindulópontja volt a szombathelyi túra. Olyan is volt, hogy Körmenden koptattam az iskolapadot, így a "túrabusz" arra fordult meccs után, de persze csak engem "vágott ki" a szomszédos településen, a többiek mentek vissza szeretett városomba. A vasi megyeszékhely legnagyobb stadionjába csak a kétezres években jutottam el először, korábban valamiért mindig kimaradt eme nyugati szeglet, de mint írtam csak a csapatom meccsein vizitáltam a vendégszektorba, így alaposan egyszer sem jártam körbe a létesítményt. A Rohonci utat még 1923-ban adták át a nagyközönségnek és az évtizedek alatt folyamatos felújításokon esett át, legutoljára ha jól emlékszem 2009 környékén székezték le a tribünt, lévén a Hali nemzetközi vizeken szerepelt abban az évben. Számomra a stadion nem a legszebb, de a múltja miatt, sokszor jobban szeretek itt megnézni egy meccset, mint egy "elba...tt" új stadionban!







hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése