2012. június 1., péntek

Norwich City & United


2008 őszétől, egy fél évig volt szerencsém a városban tartózkodni, így természetesen nem maradhatott el a hely "kanárik" stadionjának feltérképezése. A stadionról és a csapatról nem tudtam sokat, így csak a zöld-sárga színösszeállítás és egy szépen rendbe szedett létesítmény élt az emlékeimben, személyes tapasztalat híján, csak újságokból és a tévéből. Az emlékeimben nem is kellett csalódnom, hiszen a csapat színe nem változott és a "pálya" is igen takarosan festett ottjártamkor. Egyedül csak a környék nem volt az ami megfogott, talán a "semmilyen" jelző a legmegfelelőbb szó rá.

Carrow Road (Norwich City FC)


A norwichi nagy csapat után egy kisebb klub és hazai pályája felé vettem az irányt, de ehhez el kellett hagyni a várost és egy Blofield nevezetű településre kellett kibotorkálni egy helyközi busz segítségével. Ez meg is történt, így fél óra buszozás után újabb félóra gyaloglás következett és már meg is találtam a Norwich United FC hazai pályáját, ami mint Plantation Park szerepelt a nagykönyvekben. A "telepesek" becenévre hallgató kék-sárgák éppen a Haverhill Rovers fiai ellen vívtak egy unalmas nulla-nullát. A meccset mintegy nyolcvan néző látta a helyszínen, amit egyenként 7 Fontért tehettek meg. Nagy őrjöngés nem volt a lelátókon, a végeredményt pedig csak később tudtam meg, lévén a napi 4 busz utolsója éppen menni készült visszafelé, én pedig elégnek tartottam a fél órás sétát a két és fél órával szemben, de így is egy élmény volt a nap.

Planation Park (Norwich United FC)


Planation Park Training Ground (Norwich United FC)

 

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése