2012. június 23., szombat

London - Enfield

London Enfield részére nem rég jutottam el, így gyorsan szemügyre vettem a környéket és örömmel tapasztaltam, hogy a kerület büszkélkedhet saját labdarúgó csapattal, mely a Queen Elizabeth II névre keresztelt stadionban játssza hazai mérkőzéseit. Ennek megfelelően a napi program eltelte után a helyszínre kocsikáztam és kis forgolódás, keresgélés után rá is akadtam az apró kis létesítményre, mely a labdarúgás mellett kiváló atlétikai adottságokkal is rendelkezik. Sok időt nem is töltöttem a helyszínen, mivel rendesen el volt barikádozva a pálya. Készítettem pár fotót és már tovább is álltam a szomszédba.

Queen Elizabeth II Stadion:


Az Enfield Town FC stadionja mellett helyezkedett el az Enfield Ignatians Rugby FC székháza, így ha már ott voltam erről is készítettem pár képet, igaz nagy látnivaló nem volt és ide se nagyon lehetett bejutni. Az érdekesség annyiban merült ki, hogy a székház és maga a sportpálya és edzőpálya külön helyezkedik el. Egy szép kis sétány választja el őket, de ezen kívül más nem igen volt szembetűnő.

Donkeys Lane:


Donkeys Lane Rugby Training Fields 1-4:







hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése