2012. június 20., szerda

Luton

Az Angliában élő magyarok nagy részének Lutonról elsősorban a repülőtér jut eszébe, hiszen az ide-oda utazgatás egyik fő bázisa a város, vagy ha úgy tetszik a London Luton Airport. Első pár alkalommal én is csak ugródeszkának használtam a helyet, de mihelyst egy kicsit több idővel rendelkeztem a Kenilworth Road felé vettem az irányt. A "kalaposok" szentélye felett már rendesen eljárt az idő, külsőleg csak egy nagy bádoghalmaz, melynek környezete sem éppen a legideálisabb a sok szűk sikátorral, lakóházzal vagy éppen a mellette elfutó főúttal. A környék sem bizalomgerjesztő, az ott lakókkal egybevéve, így pár gyors kattintás után jobbnak láttam ha lépek a helyről mielőtt még nekem vagy a kocsimnak baja esik. A gyors vizitből viszont megállapíthattam, hogy a Luton Town FC megérdemelne egy új stadiont, már csak a múltja miatt is. Mindez gondolom meg is történik majd, ha a csapat összeszedi magát és elkerülnek a csődközeli állapotból és fentebb küzdik magukat az ötödik vonalból.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése