2012. június 30., szombat

Amersham, Chesam

A szomszédos települések (Amersham, Chesam) sportpályáinak megtekintését egyazon napon ejtettem meg, még valamikor a 2009-es esztendőben. Elsőnek Amersham esett utamba, így a helyi fekete-fehérek sportpályája került lencsevégre. A bejutással szerencsére nem volt gond, mert éppen az ifik rúgták a bőrt a szomszédos edzőpályán, így minden tárva-nyitva talált, mondhatni a teljes volt a fogadtatás. Sokáig nem kellett viszont időzni, hiszen pár képbe belefért az egész "stadion" lelátóstól, pályástól és székházastól, így roboghattam is tovább a szomszédba.

Amersham - Spratley Meadow (Amersham TownFC)


Chesam-ben már valamivel nagyobb pálya fogadott és szerencsére itt sem volt gond a belépéssel. Időm is volt, hiszen a vasárnapi ingyenes parkolás ellenére vettem  jegyet az automatából, így hétfő reggel nyolcig akár el is időzhettem volna, ha lett volna mit nézni egy fél napon keresztül. A The Meadow néven bejegyzett létesítményt is hamar körbejártam, de itt dupla annyi kép készült mint az előző helyen, lévén a stadion is kétszer akkora volt. A "sportolás" után a helyi nevezetességeket is megtekintettük (immár családi programként) és sétálgattunk a kellemes környezetű településen, igaz reggel nyolcig így sem tudtuk kihúzni, így jobbnak láttuk ha már aznap délután odébbállunk.

Chesam - The Meadow (Chesam United FC)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése