2021. április 26., hétfő

United Service - Portsmouth

Portsmouth városát valamiét megkedveltem az évek során szeretek ott és a környéken sétálgatni, nézelődni és természetesen a sportpályákat fotózgatni. Az utolsó vizitemre 2018-ban került sor és próbáltam egy kicsit alaposabban körbejárni a United Service sporttelepét, amely a belváros szomszédságában terül el és katonai felügyelet alatt áll, sőt a sportolók is maguk a katonák. 2009-ben még kevésbé voltam alapos, így alig készítettem képeket a sporttelep különböző részeiről, de kilenc év távlatából és közben felszedett tapasztalatok tárházával igyekeztem kicsit alaposabb lenni. A United Service Recreation Ground alapja egy kisebb stadion, amelynek lelátója egy az egyben adja a tengerészek rögbi és krikett stadionját. Ezen kívül a Spinnaker Sports Centre magasodik még ki a területből, amely viszont bárki számára elérhető, ha minden igaz. Amolyan extraként egy Indoor Tennis Centre és a sporttelep része, de erről csak külső élményeim voltak mind a kétszer, a kulisszák mögé egyáltalán nem láttam, nem láthattam be. 


PORTSMOUTH
United Service Recreation Ground 
2009 / 2018








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése