2021. április 1., csütörtök

Old & New White Hart Lane

2007 márciusában, amikor megérkeztem Londonba, hogy az életemet egy teljesen új mederbe tereljem, már akkor tudtam, hogy a főváros kisebb-nagyobb stadionjait előbb-utóbb meg fogom látogatni, de azt nem sejtettem, hogy önkéntes száműzetésem a magyar lelátóról egy új hobbi, a tervszerű stadion vizitek irányába fog elterelni. Mindezt nem nevezném groundhopperkedésnek, hisz többnyire nem kötöm össze a stadion látogatásaimat meccsnézéssel, mert nagyon szeretem ugyan a sportot, a labdarúgást, de a meccsen szurkoló vagyok, abból az ultra fajtából. Azaz bármilyen hihetetlen, de kötődés nélkül engem nem hoz tűzbe egyetlen nagy, vagy kisebb csapat meccsének élőben való megtekintése sem, hisz nem szurkolok, nem szurkolhatok nekik, meccset nézni meg ott a televízió. Viszont a stadionokat annál jobban szeretem, de ugye ezek megtekintéséhez meg nem kell jegyet foglalnom előre és egy meccs ideje alatt én 3-4, vagy akár több létesítményt is "feldolgozok". A White Hart Lane angliai tartózkodásom első stadionja volt, amelynek elkerülése lehetetlen volt, hisz az első ügynökség ahol dolgoztam ott volt a kapujában, de egy jó hónapig a környék vendégszeretetét is élveztem egy nem éppen összkomfortos szoba kibérlésével. Aztán a munka, az élet elsodort Londonból, de 2017-ben tudtam, hogy vissza kell térnem a White Hart Lane-re két okból is. Az egyik, hogy megünnepeljem a legújabb hobbim 10 éves évfordulóját, illetve hogy lássam hogy kebelezi be az új monstrum a régit, ugyanis ekkor már az új Tottenham Stadion félig állt, de a régiben még játszották a meccseket. Érdekes szitu volt, soha nem láttam még ilyet élőben, mondhatni méltóképpen megünnepeltem a jubileumi év kezdetét. Azóta eltűnt a régi, átadták az újat, de vissza még nem jutottam, remélem nem telik el újabb tíz esztendő mire visszatérhetek Haringey ezen részére egy újabb vizitre.

London - White Hart Lane:

London - New White Hart Lane (Építés Alatt):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése