2021. április 8., csütörtök

Tenisz - Kréta

Kréta szigete feledhetetlen nyaralós élményeket adott, de a bő egyhetes kikapcsolódás alatt kevés helyre jutottam el, ami azt jelenti, hogy mindössze a szálloda környékét és Rethymnon városát sikerült bejárnom és ez sportpálya ügyileg is elég szerénynek mutatkozott. Egy pici stadion és egy iskolai nagypálya mellett a kispályáké volt a főszerep, illetve a strandröplabda mellett az egyik alap üdülős sport, a tenisz és annak pályái sem maradhattak el. Igaz mindössze két szálloda (azon kívül, amelyben én  is maradtam) egy-egy pályájával találkoztam, azok is a szomszédban voltak. A Caramel Grecotel Boutique Resort nem sok bepillantást engedélyezett ugyan a falai közé és főleg nem a sporttelepére, így a felvételek nem tükrözik vissza, hogy nekem mi is lett volna a célom. A Rethymno Palace Hotel esetében más volt a felállás, ők a tengerpartra telepítették a saját tenisz grundjukat, így azt bárki szabadon megközelíthette és megcsodálhatta, vagy ha akarta lencsevégre is kaphatta mint én.

Rethymnon - Caramel Grecotel Boutique Resort:

Rethymnon - Rethymno Palace Hotel:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése