2021. április 30., péntek

Sál - London 4x2x2x2

Sálakat elég régen közöltem az oldalon, most ezt a hiányt próbálom egy kicsit pótolni négy londoni csapat tíz nyakbavalójával. 

Az Arsenal FC nem tartozik a kedvenc gárdáim közé, de persze ez nem akadályoz meg abban, hogy a sálaikat eltegyem. Az elmúlt években rengeteg csíkos variáns került a kezembe, most is a négyből három ezt a fajtát képviseli, egy meg a klasszikus jegyeket hordozza magán. A csíkosak közül egy idegenbeli színekben pompázik, ami azért elég furcsán hat egy piros-fehér csapattól. 

Az Enfield Town két sálja egyedi a palettámon, hisz eddig még nem volt ezen észak londoni kis csapattól kellékem, de a 2018-ban itt (is) rendezett CONIFA VB-nek köszönhetően már kettővel is gazdagodtam.

A Queens Park Rangers FC csapata az egyik kedvenc londoni gárdám, ne kérdezzétek miért, egyszerűen csak kedvelem, lehet csak a QPR mozaikszó ragadott meg annyira, hogy kiemeltebben figyelem őket mint a Leyton Orient vagy éppen a Fulham gárdáját. A mostani két sál csak egy-egy változat a sok közül, de immár nálam.

A Tottenham csapatát senkinek nem kel bemutatni, nekem gyerekkorom egyik kedvenc külföldi csapata volt a Spurs, így sáljai is mindig különleges helyet kapnak a szekrényben (jelen helyzetben zsákban). A mostani kettő nem szimpla darab, az egyik egy kocsiba való kicsi, a másik pedig egy a megsemmisítéstől megmentett kidobott árva. Megmentésének sztorija érdekes is lehet, történt ugyanis hogy  Wembleyben, a helyi krikettcsapat épületét renováló festők használták törlőrongynak, majd a munka végeztével a kuka mellé hajították, feltételezem nem voltak nagy Spurs rajongók. Ekkor érkeztem én a pálya fotózására és meglátva a szerenscsétlen kidobott, összeragasdt, koszos sálat, hazahoztam és megpróbáltam megmenteni az utókor és a gyűjteményem számára. Kicsit szakadt és foltos maradtugyan, de megmaradt!

Arsenal FC:









Enfield Town FC:


Queens Park Rangers FC:


Tottenham Hotspur FC:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése